Follower

30 March 2011

Aku sudah terkena...(wakena beb)

salam sume...hari ni aku nk citer skit pasal kejadian yg terjadi pada diriku ini...citernye mcmni...

setiap hari aku akan bukak 2 ke 3 biji laptop depan aku utk aku buat keje la(bukak gile laptop yee) n seperti biasa setiap waktu lunch hour aku akn biarkan je laptop tu running atas meja(xkemas ape pun)..nk dijadikan cerita..pas aku blik dr mkan2 dalam kol 2 camtu la..aku tgok atas meja aku dah xde laptop2 tuh....pehhhh!!! aku punye mengeletar sampai ke kepala la wa cakap lu sbb termasuk skali dgn laptop aku yg ilang tu...YANA officemate aku pun ilang laptop gak...aku mulakan la operasi mencari,tp sblom cr tu kitorag sok-sek-sok-sek dgn kwn2 kt sini pasal laptop ilang....adeiii...ribut2...

Tbe2 bos aku(PUAN ROSLIZA) panggil sume yang tgh sok-sek-sok-sek ni termasuk aku masuk bilik die...kitorg pelik la...tp g la gak die dah pgil kan...bos aku tnye kat sume..."knp u all dok besembang kat situ ramai2...ade ape2 citer ke" kitorg diam...pastu aku beranikan diri la n jwb "laptop sy ilang la puan..atas meja td sy letak sebelum rehat"...di balas "laptop u je ke?" yana balas lak "xla..laptop opis gak,,sume skali 3 biji " ....pastu bos aku gelak....die ckp.."haaa tu la u all..men tgal2 kan lg laptop atas meja...skang bnyk perompak masuk opis2 di UPM(universiti putra malaysia)...aku pk mmg btol la ape yg bos aku buat tu...kenyataannyeee ..AKU XLEH TERIMA YG AKU KENE PRANK DGN BOS AKU...hahahahahhahahah..k la tuh je...



p/s : moral of the story...nk kemane2 tlong la kunci pintu ke simpan brg2 berharga anda di
tempat yg selamat...jika tidak anda akan di kenakan atau brg anda tidak akan
kembali....hahahah

0 komen: