Follower

21 March 2011

~Berfikir Sejenak~


satu hari aku dok termenung memikirkan keadaanku yang mgkin xtntu arah skang ni...mcm2 yang jd semenjak aku bekerja di bawah bumbung SWASTA ni....mane hal kerja..kawan2..peribadi..emm...susah kan...sume tu aku tempuh dgn penuh sabar,,

ada satu cerita tentang diri aku ni...aku ada kwan2 yang baik dgn aku...aku syg gile kwn2 aku...tp knp???? knp aku seperti dipulau?? aku xtau ape kesalahanku...aku mula berfikir hari demi hari..xdapt jugak jwapan...mungkinkah kerana aku terlalu bz kerja..(OVERTIME)..samapi lupa nk lepak2 dgn diorg?? aku mencari rezeki..mgkin ada hikmahnya so aku terima dgn ht yg tenang...nk kata touching xla..aku terkilan je knp aku diperlakukan sebegini rupa...xpela..nk wat camne...aku redha..ape pun yg jd korang tetap kawn2 aku,,,smpai mati...

0 komen: